Sunday, December 30, 2012

sibuk@penat tp hepi

penat nye badan,tp mate cam xmau tido..tgh teman kan hero kecik aku tgk upin ipin..hr ni plaggan restoran rmai gak la..smpai sakit2 tumit aku xdpt duduk dr kul8 lbh..dpt duk pn nk kul11 kot..2pn si hero kecik aku ni menjelma kan dr kt kedai cam biase,atuk nye tlg bw kan..ms utk mnyusu..Alhamdulillah,dptla gak bengkokan bdn..rse cam nk gantung je kaki ke atas time nyusu2,sbb sakit tumit berdiri lame ngek kot..ingt lps nyusu branganla nk mnjamu selera,tp byk plak bil oder yg tgh mnuggu..

xpela,bkn slalu sbuk cam hr ni..cume 2,3hr ni je...cam smlm,rmai dtg tgk maharaja lawak...arini tgk bola...esok xtaula ade ape plak..xkisahla penat sket pn,janji ati sng..anak2 pn dh sht drp dmm..bru2 ni,ank2 bgilir2 demam..sblm2 atuk n nenek nye..batuk pn blh thn gak teruknye..2yg ssh nk tido..Alhamdulillah skrg dh ok..

esok plan nye nk ikut ayh g kenduri kt shah alam...insyaAllah..

2,3hr ni aku join ank sulong aku,amirah main game ikan kt tab...layan kan jela...tggl 3hr je lg nk start skolah..lps ni kne straight la sket..Ya Allah,beri kan lah aku kekuatan dlm menjalankan tgunggjwb aku sbg hamba-MU d dunia ini..AMIN...


No comments:

Post a Comment